Tuesday, March 20, 2018

G-STORM 360 | SUSU KAMBING MELEGAKAN PEDIH GASTRIK


G-STORM 360 | SUSU KAMBING MELEGAKAN PEDIH GASTRIK | Ena kalau sehari tu terskip waktumakan, mesti perut rasa sakit kat bahagian hulu hati ena ni. Takpun, kalau ena dalam keadaan stress ke, penat ke, lepas tu tak makan ikut waktu, haaaaa..siap sedialah perut ni mula meragam. Sama ada ena jadi hypo, atau ena mengalami gastrik yang teruk. Tahap pedih gastrik ena tu sampai ena ni tak boleh nak luruskan badan bila berjalan. Mencucuk-cucuk sakit tu di belah kiri ni abdomen ena ni. Kalau jadi hypo tak mengapa lagi sebab boleh minum milo suam je ena dah jadi okay.  Kalau gastrik, hmmmm alamatnya kena cari dan kena ngap makanan yang berat-berat seperti nasi, ayam, roti or daging.
More Nyummy Here

Monday, March 12, 2018

VACHOC 10 PLUS | KESEDAPAN SUSU KAMBING BERPERISA COKLAT

VACHOC 10 PLUS | KESEDAPAN SUSU KAMBING BERPERISA COKLAT | Siapa kat sini penggemar susu kambing? Kalau suka, kita geng! Hiks. Ena lebih suka susu kambing ni berbanding susu lembu cuma tak dapat nak beli selalu sebab harga susu kambing ni lebih mahal. Ena suka susu kambing ni sebab rasa susu ni tak mudah memuakkan ena. Namun, bukan semua yang sependapat sama macam ena.
More Nyummy Here

Wednesday, March 07, 2018

FEMINGRA | JOM JADI WANITA YANG 'SEJATI'

FEMINGRA | JOM JADI WANITA YANG 'SEJATI' | Fuhh fuhhh! Tajuk ena kali niiii, jadi wanita 'sejati' macam mana tu ye. Ahaks. Topik yang ena nak bebel ni tiada kaitan dengan transgender tu semua hokaii. Yang lelaki tetap lelaki, yang perempuan tu tetap perempuan. Apa beza perempuan dan wanita pula? Har har har, sama ja jannggg hoiiii. Okay, bebelan kali ini dituju khas bagi wanita di luar sana. Bagi yang rasa diri tu wanita tu, mooohhhh ler kita bersama-sama menjaga luaran dan dalaman kita dengan minuman kesihatan Femingra nii haaa. Ahhhh sudah, apa kebenda Femingra ni pula dahhh? Haaa kalau nak tahu lebih, nanti ena share serba sedikit mengenai minuman ini kat bawah. Mohon jangan skip membaca ya.
More Nyummy Here