Sebarang Review / Pengiklanan --> INAAINAA92@GMAIL.COM (Email)

Thursday, September 01, 2016

KOLEKSI GAMBAR | KEK BERBENTUK BOTOL AIR SODA



KOLEKSI GAMBAR | KEK BERBENTUK BOTOL AIR SODA | Untuk koleksi gambar kali ni, ena nak share seorang pembuat kek yang bernama Andres Fatso telah mencipta bentuk kek yang comel bagi ena. Iaitu bentuk botol air soda seperti coca cola, orange Fanta dan Sprite.

Kalau sekali imbas, perghhhh nampak macam botol soda betul. Memang kreatif otak dia ni. Antara kek berbentuk botol air soda ni, ena paling terliur yang botol Coca Cola. Sebab diperbuat daripada cokolat dan Nuttella. Oh my! Ena seorang pencinta Cokolat. Sedapnyaaa. Kat Malaysia ada tak jual? Nak beli, boleh buat kek birthday juga. Unik sikit. Ekekeke.



KEK BERBENTUK BOTOL AIR SODA








Gambar daripada Sini


Share

Other Article

KOLEKSI GAMBAR | KEK BERBENTUK BOTOL AIR SODA
4/ 5
Oleh

5 Comments

Tulis Comments
avatar
27.8.16

tetiba rasa macam sayang je nak makan -.-'

Reply
avatar
27.8.16

Wah! Kalo ada kat Malaysia ni kite pun nak... :D

Reply
avatar
30.8.16

huyo. creativenya. tapi macam mana nak kerat kek tu? ke kerat pakai pisau biasa je?

Reply
avatar
2.9.16

tak nampak macam kek pun..fuh..gile real lah

Reply
avatar
9.9.16

comel sangat.. tak sampai hati nak makan ke nak potong ke huhu..

Reply