Thursday, June 30, 2016

KAD RAYA AIDILFITRI 2016 | WAWA ASHIHARA


KAD RAYA AIDILFITRI 2016 | WAWA ASHIHARA | Haaa, ini pula kad raya ketiga yang ena terima daripada kawan-kawan blogger ena. Dapat pula dari kak blogger yang comel ni iaitu kak Wawa Ashihara. Auuuummm. Tak silap ena tahun lepas pun dia ada bagi kad raya ke ena. Tak ingat, nanti nak cek balik. Banyak sangat kawan blogger nama Wawa ni, confius melanda diri kekadang. Maaf ye kak, otak ena ni mudah lupa. Heeee.

Apapun, terima kasih kak Wawa yang comel sebab senyap-senyap bagi kad raya ke ena. Tengok-tengok dah sampai semalam. Emmm, ye dah tu, tahun sebelum ni dia pernah bagi kad raya ke ena. Kalau tak mana dia tahu alamat ena ye dok. Ahaks. Memula ena ingat kak Wawa ni bawah umur daripada ena tau. Rupanya setahun lebih tua. Serius, nampak muda sangat dia. Ishhh comel sangat kak Wawa ni macam orang Jepun. Terima kasih lagi sekali kak dan selamat hari raya. Maaf tak dapat nak membalas. Mampu buat review kat blog ena sebagai tanda terima kasih.





JOM FOLLOW KAK WAWA ASHIHARA


Share

Other Article

KAD RAYA AIDILFITRI 2016 | WAWA ASHIHARA
4/ 5
Oleh

3 Comments

Comments

The owner of this blog reserves the right to edit or delete any comments submitted to this blog without notice due to:

1) Comments deemed to be spam or questionable spam

2) Comments including profanity

3) Comments containing language or concepts that could be deemed offensive

4) Comments that attack a person individually (including agency)