42: WORDLESS WEDNESDAY | BURGER AISKRIM BANTING

by - Wednesday, February 17, 2016

WORDLESS WEDNESDAY | BURGER AISKRIM BANTING | Entry di mana kita hanya meletakkan gambar atau quotation sahaja dan membiarkan ia dijadikan sebagai jalan cerita atau perkara yang ingin disampaikan oleh empunya blog. Tak perlu taip panjang lebar.









FEEDBACK ENA:
Sedap, tambahan pula ada jem Nutella. Banyak topping, macam macam jenis ada. Aiskrimnya pula adalah aiskrim oreo, nyummy! Paling penting, sangat mengenyangkan. Happy tummy!
Satu combinasi yang kreatif. Suka suka suka. Lagi suka layan time waktu panas.

LOKASI:
Sungai Lang, Banting

DETAILS:

You May Also Like

15 Comments

  1. seriusly? giler gemoakkk...aaa tgk pun dah bboleh rase sedap acanne?

    ReplyDelete
  2. Fuiyoooo.. Mcm menarik sgt ni :)

    ReplyDelete
  3. Sedapnyaaa oiii.selalu tengok roti aiskrim je

    ReplyDelete
  4. Sedapnya.. tapi jauh xD

    ReplyDelete
  5. melimpah-limpah aksesori eksrem dia hehe ... banyak kali ngap baru habis ni hehe :D

    ReplyDelete
  6. Aduh duh duhh nangis tengok. Hahaha !

    ReplyDelete
  7. humai aaa.. sedappnyaaaaa

    ReplyDelete
  8. Wah... sedapnya nampak!

    ReplyDelete
  9. menggoda nauuu gbr tu naaaaa..haihhh..lap ailio

    ReplyDelete
  10. Anonymous23.2.16

    sangat menyelerakan... dah la ais krim dgn burger ni dua2 favourite tasha.. bila bergabung.. meletop la... heheh

    ReplyDelete
  11. huh? burger ke ni????

    ReplyDelete
  12. lawa dan sedap nampaknya..yummy

    ReplyDelete