Sebarang Review / Pengiklanan --> INAAINAA92@GMAIL.COM (Email)

Friday, July 24, 2015

KOLEKSI GAMBAR | LUKISAN FESYEN BAJU DARI SUMBER MAKANAN


KOLEKSI GAMBAR | LUKISAN FESYEN BAJU DARI SUMBER MAKANAN | Kali ni ena nak kongsikan gambar-gambar seni makanan yang seterusnya. Seni makanan kali ini direka oleh seorang pereka fashion, Gretchen Roehrs yang telah membuktikan bahawa dunia seni ini adalah sangat luas. Makanan pun boleh dijadikan inspirasi kepada pereka fesyen untuk membuat design baju.

Memang hebat sungguh! Ena tengok pun, wahhh, teruja!! Jom kita bersama-sama tengok gambat lukisan fesyen baju yang dipadankan dengan kulit siput, kulit limau, buah-buahan dan pelbagai lagilah.


LUKISAN FESYEN BAJU DARI SUMBER MAKANAN













Share

Other Article

KOLEKSI GAMBAR | LUKISAN FESYEN BAJU DARI SUMBER MAKANAN
4/ 5
Oleh

12 Comments

Tulis Comments
avatar
24.7.15

Suka tengok! Kreatifnya! Boleh terfikir nak buat macam ni pulak ye :)

Reply
avatar
24.7.15

Wauuuu mata akak tak merelip tgk mcm mana kreatif betul dia reka ye...mesti otak kreatif pikir mcm2 inovatif

Reply
avatar
24.7.15

cantik! Kreatif betul dorang ni kan

Reply
avatar
24.7.15

Orang dalam dunia seni ni memang kreatif dan hebat lahh. Teruja !! =)

Reply
avatar
25.7.15

sangat kreatif la...

Reply
avatar
26.7.15

pehh kreatifnya. ^^

Reply
avatar
30.7.15

Kretif betolll...haha

Reply
avatar
30.7.15

wah menarik sungguh.. yang bawah tembikai tu buah / sayur apa ek ..?

Reply
avatar
1.8.15

kreatip sungguh diaorg ni...tak terlintas dek akalku hihi

Reply
avatar
3.8.15

wah.. i likeee.. suka tengok gambar kreatif macam nih

Reply