KAD RAYA AIDILFITRI 2015 | ZAZA IMAN

by - Thursday, July 16, 2015

KAD RAYA AIDILFITRI 2015 | ZAZAZEHRA | Seterusnya, dapat kad raya Aidilfitri 2015 daripada blogger Zaza Iman yang techik molek ni. Kami pernah berjumpa dan lepak bersama ketika kat Kuantan pada bulan 5 yang lepas. Comel je orangnya dan dia juga seorang blogger designer. 

Terima kasih Zaza atas pemberian kad raya yang sangat meriah dan cun. Suka tengok. Kami sebenarnya saling bertukar kad raya tapi tak tahulah dah sampai ke belum kad raya ena. Hari tu lambat post semua kad raya sebab busy sangat sampai tak dapat nak keluar pergi post surat. Hurmm. Apapun jom tengok kad raya Aidilfitri 2015 daripada blogger Zaza




PENGIRIM:

INSTAGRAM:

FACEBOOK:




You May Also Like

3 Comments

  1. Aww kucing pun tangkap gmbr sekali, comel hee

    ReplyDelete
  2. Bestnya banyak kad raya

    Jemput join segmen dayana, hadiah perfume Next UK

    http://www.dayanazahari.com/2015/07/segmen-kuih-raya-kegemaran-saya.html

    ReplyDelete
  3. comel kad raya zaza siap ada gambar dengan kucing lagi tu

    ReplyDelete