Thursday, July 16, 2015

KAD RAYA AIDILFITRI 2015 | ZAZA ZEHRA

KAD RAYA AIDILFITRI 2015 | ZAZAZEHRA | Seterusnya, dapat kad raya Aidilfitri 2015 daripada blogger Zaza Zehra yang techik molek ni. Kami pernah berjumpa dan lepak bersama ketika kat Kuantan pada bulan 5 yang lepas. Comel je orangnya dan dia juga seorang blogger designer. 

Terima kasih Zaza atas pemberian kad raya yang sangat meriah dan cun. Suka tengok. Kami sebenarnya saling bertukar kad raya tapi tak tahulah dah sampai ke belum kad raya ena. Hari tu lambat post semua kad raya sebab busy sangat sampai tak dapat nak keluar pergi post surat. Hurmm. Apapun jom tengok kad raya Aidilfitri 2015 daripada blogger Zaza




PENGIRIM:

INSTAGRAM:

FACEBOOK:




Share

Other Article

KAD RAYA AIDILFITRI 2015 | ZAZA ZEHRA
4/ 5
Oleh

4 Comments

Comments
avatar
16.7.15

Aww kucing pun tangkap gmbr sekali, comel hee

Reply
avatar
16.7.15

Bestnya banyak kad raya

Jemput join segmen dayana, hadiah perfume Next UK

http://www.dayanazahari.com/2015/07/segmen-kuih-raya-kegemaran-saya.html

Reply
avatar
17.7.15

wah.. mestilah best dpt kad raya!
selamat hari raya ina :)

Jemput Baca: cara mengatasi rasa mengantuk memandu dalam kesesakan sepanjang perayaan

Reply
avatar
24.7.15

comel kad raya zaza siap ada gambar dengan kucing lagi tu

Reply

The owner of this blog reserves the right to edit or delete any comments submitted to this blog without notice due to:

1) Comments deemed to be spam or questionable spam

2) Comments including profanity

3) Comments containing language or concepts that could be deemed offensive

4) Comments that attack a person individually (including agency)