Thursday, July 09, 2015

KAD RAYA AIDILFITRI 2015 | INANI HAZWANI



KAD RAYA AIDILFITRI 2015 | INANI HAZWANI | Alhamdulillah, memang syok kalau nak raya ni dapat kad raya daripada kawan-kawan. Ena pun ada berikan kad raya kepada kawan-kawan ena terutama kawan seblogger, cuma tahun ni ena tak buat banyak la. Maaf mana yang terlepas pandang.


So, kepada yang berikan kad raya kepada ena tahun ni, inshaAllah ena akan share di entri ena sebagai tanda penghargaan. Untuk kali ini, ena terima kad raya daripada..



PENGIRIM:

INSTAGRAM:

FACEBOOK:

TWITTER:







Share

Other Article

KAD RAYA AIDILFITRI 2015 | INANI HAZWANI
4/ 5
Oleh

5 Comments

Comments
avatar
9.7.15

bestkan bila dpt kad raya. kumpul byk2 lepas tu buat hiasan kat rumah. hehe

Reply
avatar
9.7.15

alhamdulillah . hari ni sis dpt dua serentak ...

Reply
avatar
9.7.15

Hihihi. Siap buat entri. Mekasihhh :D

Reply
avatar
9.7.15

Seronoknya masih dapat kad raya macam ni

Reply
avatar
10.7.15

yeay..fiza pun dah dapat kad dari Inani ni :)

Reply

The owner of this blog reserves the right to edit or delete any comments submitted to this blog without notice due to:

1) Comments deemed to be spam or questionable spam

2) Comments including profanity

3) Comments containing language or concepts that could be deemed offensive

4) Comments that attack a person individually (including agency)