KAD RAYA AIDILFITRI 2015 | INANI HAZWANI

by - Thursday, July 09, 2015



KAD RAYA AIDILFITRI 2015 | INANI HAZWANI | Alhamdulillah, memang syok kalau nak raya ni dapat kad raya daripada kawan-kawan. Ena pun ada berikan kad raya kepada kawan-kawan ena terutama kawan seblogger, cuma tahun ni ena tak buat banyak la. Maaf mana yang terlepas pandang.


So, kepada yang berikan kad raya kepada ena tahun ni, inshaAllah ena akan share di entri ena sebagai tanda penghargaan. Untuk kali ini, ena terima kad raya daripada..



PENGIRIM:

INSTAGRAM:

FACEBOOK:

TWITTER:







You May Also Like

5 Comments

  1. bestkan bila dpt kad raya. kumpul byk2 lepas tu buat hiasan kat rumah. hehe

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah . hari ni sis dpt dua serentak ...

    ReplyDelete
  3. Hihihi. Siap buat entri. Mekasihhh :D

    ReplyDelete
  4. Seronoknya masih dapat kad raya macam ni

    ReplyDelete
  5. yeay..fiza pun dah dapat kad dari Inani ni :)

    ReplyDelete