Sebarang Review / Pengiklanan --> INAAINAA92@GMAIL.COM (Email)

Monday, April 27, 2015

KOLEKSI GAMBAR | SENI KULIT BUAH PISANG



KOLEKSI GAMBAR | SENI KULIT BUAH PISANG Selama ni kita makan pisang, kita akan buang sahaja kulit pisang tu kan?? Tapi apabila kepala otak jadi terlampau sangat kreatif, dengan kulit kulit pisang tu boleh dijadikan satu ukiran seni yang sangat unik dan cantik. Kalau tak percaya, ada seorang ahli seni yang bernama Stephan Brusche membuktikan kulit pisang mampu dijadikan medium untuk diukir. Dia berasal dari Rotterdam, Netherlands. 

Sebenarnya, bukan pada buah pisang sahaja dia buat ukiran, tapi pada buah yang lain dia lakukan sedemikian. Namun, bukan bermakna Brusche mahu bermain main dengan makanan tetapi dia mahu menunjukkan bahawa dunia seni ini sangat meluas dari pelbagai aspek. Dengan kulit buah buahan pun boleh dijadikan satu benda yang sangat menarik serta kreatif.

Apapun ena tabik spring dengan usaha dia. Ena sharekan gambar buah pisang hasil sentuhan Brusche. Sila teruskan pembacaan ye.



SENI KULIT BUAH PISANG

















Share

Other Article

KOLEKSI GAMBAR | SENI KULIT BUAH PISANG
4/ 5
Oleh

9 Comments

Tulis Comments
avatar
28.4.15

Seriusss! ini memang thorbaekkkkkkk! Perghhh ....world class punyer art! :D

Reply
avatar
28.4.15

fuhhh... cntik dia bt..lawa yg kulit jd bunga rose tu.. so kreatifff...

Reply
avatar
29.4.15

first time tau pasal stephan brusche dengan seni pisangnya.

Reply
avatar
29.4.15

rajin orang yang mengukirnya

Reply
avatar
29.4.15

wah kreatifnya..dengan pisang n kulit ja dah nampak mcm2 jenis karya..

Reply
avatar
30.4.15

kreatif sangat! memang berseni

Reply
avatar
4.5.15

kreatif gila.dah buat penat2 ni, sanggup tak nak makan?

http://kucenmaster.blogspot.com/2015/05/familia-myvi-club-tiba-tiba-jadi-famous.html

Reply
avatar
22.5.15

ada ada je budak Ena ni jumpa gambar2 cem ni.. hehehe..

Reply