Sebarang Review / Pengiklanan --> INAAINAA92@GMAIL.COM (Email)

Wednesday, March 25, 2015

29: WORDLESS WEDNESDAY | DEEP

WORDLESS WEDNESDAY | DEEP |  Entry di mana kita hanya meletakkan gambar atau quotation sahaja dan membiarkan ia dijadikan sebagai jalan cerita atau perkara yang ingin disampaikan oleh empunya blog. Tak perlu taip panjang lebar.






Haha sejujurnya ena selalu jadi macam ni.

Sabar jelah.



Share

Other Article

29: WORDLESS WEDNESDAY | DEEP
4/ 5
Oleh

8 Comments

Tulis Comments
avatar
25.3.15

hahaha biasa terjadi... jinny boy cakap itu abuden ^_^

Reply
avatar
25.3.15

Sep ena!
Akak pun sama...akak tak suka bg soalan bodoh...dan jawapan akak sure la kena cerdik hahahha

Masa akak nak masak, orang tanya, buat apa? masak ke?

Kak ju jawab, tak lah, tengah tgu Dominos Pizza aummmmmmmmm hahahahhahahha

Reply
avatar
25.3.15

hahahaha.. ok jer. Tanya kekadang bukan sebab tak tahu tapi biasa la orang melayu adap berbahasa & bertegur sapa katanya

Reply
avatar
25.3.15

haha patutnya tanya kat mana tandas..

Reply
avatar
26.3.15

Hahahha. Marah betul ina

Reply
avatar
26.3.15

hunting eleeephant ahahahha.. seriously ? alaa people just nak ramah mesra.. bila mula tnya cem tu mesti lama2 bleh sembang mcm2 topik..

Reply
avatar
27.3.15

kannn..sudah terang lagi bersuluh gitu.

Reply
avatar
27.3.15

singgah follow sini
http://nooriahnaim.blogspot.com/

Reply