Sebarang Review / Pengiklanan --> INAAINAA92@GMAIL.COM (Email)

Friday, February 13, 2015

TEMPAT BUAT HENNA YANG KEMAS | TELUK CHEMPEDAK


TEMPAT BUAT HENNA YANG KEMAS | TELUK CHEMPEDAK | Henna atau lebih dikenali 'INAI' merupakan salah satu kegemaran ena sejak kecil lagi. Difahamkan, sesetengah orang tak berapa gemar untuk pakai henna tapi ena sebaliknya. Turutkan hati ena, kalau boleh setiap hari ena nak pakai henna. Dan lagi ena suka dengan henna yang bercorak corak tu di tangan tu.




Oleh itu, baru baru ni, ena pergi buat ukiran henna di tangan kiri kat Teluk Chempedak Kuantan, Pahang. Kawan ena yang sarankan buat kat situ sebab murah dan cantik. Memang betul betul cantik dan kemas je kakak Melayu tu buat. Hanya RM10 untuk segala jenis design. Kalau nak buat sampai ke siku, mahal sedikitlah. 


Apapun, berpuas hatilah dengan hasil ukiran henna dia. By the way, kat Teluk Chempedak tu ada dua tempat boleh buat ukiran henna, seorang Melayu dan seorang India.




So kalau you all nak buat, sila pergi kat kakak Melayu sebab kat orang india tu, buruk gila dia buat. Mahal pula tu. Ena cakap sebab ena pernah buat kat india tu. Serius hodoh dan tak kemas. Macam budak budak kecil conteng kat tangan ena ni je. Menyesal sungguh buat kat India tu. Melayang duit ku. Sobs!



Share

Other Article

TEMPAT BUAT HENNA YANG KEMAS | TELUK CHEMPEDAK
4/ 5
Oleh

6 Comments

Tulis Comments
avatar
13.2.15

cantiknyaa ena ^^

Reply
avatar
13.2.15

cantiknyeeee inai ni ina... simple tapi kemas. I likeeeeeee very much!

Reply
avatar
13.2.15

hahaha ok qila tak buat dkt india tu nanti ok hihi
tapiiiii jauh T_T
huhu cantik!!
nak jugak T_T
terliur lama dah hiks

Reply
avatar
16.2.15

cantiknya. teringin nak inai2 corak2 camtu jugak. T^T

Reply
avatar
24.2.15

tetiba akak suka tgk henna dik ena...lawaaaaaaaaaaa ye corak...ooo selalu tgk orang buat henna kt TC tu dik..baik2 kalau balik kuantan nak menyinggah kt org melayu tu...buat henna kecik2 hehehhe

Reply