Sebarang Review / Pengiklanan --> INAAINAA92@GMAIL.COM (Email)

Wednesday, January 28, 2015

TAHNIAH | LISA SURIHANI SUDAH HAMIL



TAHNIAH | LISA SURIHANI SUDAH HAMIL | Tadi tengah baca dekat artikel Astro Awani, terbaca satu berita yang menggembirakan terhadap pelakon terkenal Malaysia iaitu Lisa Surihani bahawa Lisa sudah mengandungkan anak pertama. Suami Lisa pula aalaaaa yang salah seorang penyanyi band KRU dulu ni dan dia juga pengarah dalam cerita Cicakman, Yusri Abdul Halim.

Wah! Ena memang cukup suka dengan mereka berdua ni sejak dahulu lagi. Lisa Surihani adalah satu satunya pelakon Melayu yang ena suka. Mungkin perangainya yang sopan dan tidak terlampau gedik macam pelakon Melayu yang lain.

Apapun, ena ucapkan tahniah bagi mereka berdua dan berharap kandungan Lisa Surihani sihat walafiat kerana kandungannya masih awal lagi. Ena turut doakan supaya datangnya ahli baru ni dapat menambahkan lagi kegembiraan dalam rumahtangga Lisa Surihani dan Yusri. 

Kepada keyboard warriors di luar sana, ena berharap jangan kata yang tidak negatif bagi hal ini. Sepatutnya kita mendoakan yang terbaik untuk mereka. Sesungguhnya, buat baik dibalas baik, buat jahat dibalas sebaliknya. Takut segala kata kata buruk terhadap orang lain itu akan berpaling dan terkena kat batang hidung sendiri balik.

Ena turut tumpang gembira dengan berita yang baik ini. 


Share

Other Article

TAHNIAH | LISA SURIHANI SUDAH HAMIL
4/ 5
Oleh

8 Comments

Tulis Comments
avatar
29.1.15

alhamdulillah.. akhirnya..

kita doakan yg baik2 je utk mereka.. :)

Reply
avatar
29.1.15

Alhamdulillah.. Turut happy for both of them.. ^__^
RosmizaAliDotCom™

Reply
avatar
29.1.15

rezeki diorang kann :D

Reply
avatar
29.1.15

Alhamdulillah..tahniah buat mereka..moga ada rezeki untuk fiza juga.Amin...

Reply
avatar
30.1.15

akhirnya , dapat juga kan . masa dgn erra x de rezeki lah tu ...

Reply
avatar
31.1.15

akhirnya pregnant juga. tahniah untuk mereka =)

Reply
avatar
3.2.15

eerk haaha ok alhamdulillah tahniah =)

Reply