CABARAN 30 HARI | SURAT KEPADA JODOH AINAA ROSEBERRY

by - Monday, September 15, 2014


CABARAN 30 HARI | SURAT KEPADA JODOH AINAA ROSEBERRY | Tudia main surat menyurat pula untuk cabaran hari ke lima belas ni. Ahaks. Masa zaman sekolah dahulu selalu juga main surat menyurat dengan kawan kawan. Tulis surat lepas tu masukkan kat bawah laci meja kawan atau selitkan dalam buku kawan. Kah! Macam macamlah aktiviti zaman dulu dulu ni.

Sekarang ni pakat pakat dah ada teknologi moden seperti komputer, internet, handphone dan sebagainya lagi. So kalau nak sampaikan maklumat atau kata kata, hanya melalui benda tu je. Uuurrrgghhhh! Tetiba teringin nak kembali zaman surat menyurat ni. Rindunyaaa!

Okay tak mahu buang masa, ena nak teruskan ke Cabaran 30 Hari. Dibawah ini ena lampirkan surat kepada jodoh ena. Kiranya benda ni doa jugalah. Namun tak tahula siapa jodoh ena nanti, dengan si polan itu ke atau dengan si polan yang ini ke. Hurmmm, namun ena berharap sangat bahawa si dialah yang akan menjadi imam kepada ena dan anak anak ena suatu nanti. Ena disini hanya mampu doakan yang terbaik.

Surat ini bukanlah rekaan diri sendiri tapi ena suka sangat dengan kata kata a.k.a doa jodoh ni. Jom baca~





CABARAN 30 HARI #KELABBLOGGERBENASHAARI


You May Also Like

7 Comments

  1. Wah, nak join! boleh lagi ke kak ena?

    ReplyDelete
  2. aaamin ... insha Allah .

    ReplyDelete
  3. kalau betul-betul kita blank nak cakap ape kat dia..tp ckuplah sekdar dia tahu kehadiran dia amat membahgiakn hehee cewahhh ^_^

    ReplyDelete
  4. Doakan ena bahagia dan cepat temu jodohnya.

    ReplyDelete
  5. bila hadirnya cita ena tunjukkan surat ni..ehhee

    ReplyDelete
  6. Semestinya.. Jodoh dan takdir pasti berlaku. :)

    Kita teruskan kehidupan dengan senyuman terukir di wajah

    ReplyDelete
  7. Anonymous19.9.14

    hihihi simple tapi mesej tu sampai ke hati. mudah2an kita semua dapat jodoh terbaik dunia akhirat. amin..

    ReplyDelete