Sebarang Review / Pengiklanan --> INAAINAA92@GMAIL.COM (Email)

Wednesday, September 03, 2014

25: WORDLESS WEDNESDAY | APAKEHAL KAMBING NI?!



WORDLESS WEDNESDAY | APAKEHAL KAMBING NI?! Entry di mana kita hanya meletakkan gambar atau quotation sahaja dan membiarkan ia dijadikan sebagai jalan cerita atau perkara yang ingin disampaikan oleh empunya blog. Tak perlu taip panjang lebar.



Wajib tengok video kat atas ni! 20 saat je pun.


Share

Other Article

25: WORDLESS WEDNESDAY | APAKEHAL KAMBING NI?!
4/ 5
Oleh

13 Comments

Tulis Comments
avatar
3.9.14

ok..sangat lawak!hahaha....

Reply
avatar
3.9.14

hahhahahha XD nasib baik tak mati terkejut....

Reply
avatar
3.9.14

Tetiba mengeliat atas jalan pehal kambing tu.. ?

Reply
avatar
3.9.14

Kena sawan barangkali..hehe..macam2 hal kambing tu..haha

Reply
avatar
4.9.14

kahkahkah... ilang sket ngantok memalam ni..

Reply
avatar
4.9.14

alololo sian dia tau ena.... hihi

Reply
avatar
4.9.14

hahaha.. dia ingat harimau mai sergah.. takleh nk lari laju buat2 mati kena penyakit sawan..hahaha

Reply
avatar
4.9.14

Kesian kambing tu.. Entah2 dia ada penyakit apa2 ke.. Takleh terkejut.. Huhu.. Dah la tengah bunting.. Nasib tak terberanak kat situ.. Huhu..
Rosmiza Ali Official Blog™

Reply
avatar
4.9.14

Hahahhaahahhahhahhahahhha kak ju tak tahan ketawa kt opis ni enanannanananna nakai sungguh pi sergah kambing tu sian dia tanjattttttttttttttt :P hahahhahha adoyaiiii ilang stress akak

Reply
avatar
4.9.14

oh memang kelakar laa..

Reply
avatar
4.9.14

kambing semput tu sebab kena sergah...

Reply
avatar
4.9.14

eh.. eh.. eh..

Reply
avatar
4.9.14

kesian.. kelakar pun ada jugak.. hihi

Reply