MY AIRASIA FREE SEATS!

by - Friday, August 29, 2014



MY AIR ASIA FREE SEATS! | Jika saya mempunyai 10 Tempat Duduk Percuma AirAsia, saya akan ke Kota Kinabalu, Sabah dan saya akan membawa ahli keluarga yang tercinta bersama-sama. Ini sememangnya hasrat saya untuk membawa keluarga saya pergi melancong ke Sabah .

Saya memilih Kota Kinabalu sebagai destinasi sekeluarga kerana sudah lama kami berhasrat untuk makan angin di situ. Kami ingin melihat suasana semulajadi yang indah yang terdapat di sana dan sambil mengeratkan hubungan sesama ahli keluarga. Malangnya, niat yang baik ini belum pernah tertunai lagi. My Air Asia Free Seats!



My Air Asia Free Seats! Selain daripada itu, saya ingin membawa mereka pergi melawat antara tempat semulajadi yang menarik yang ada di Kota Kinabalu, Sabah. Selama ni, saya hanya melihat keindahan tempat pelancongan di Sabah melalui kaca tv atau melalui laman sesawang. Hanya melihat melalui itu sahaja dapat menenangkan hati yang sedang lara. Walau bagaimanapun, kalau dapat melihat dengan mata sendiri, dapat jejak kaki di sana, rasanya lebih puas dan lebih menenangkan jiwa.

Antara tempat tempat yang saya sekeluarga ingin melawat di Sabah ialah:-



1) DESA DIARY FARM



2) KINABALU PARK



3) PULAU MANUKAN




4) PORING HOT SPRING




Sumber gambar: Google


Indahnya permandangan semulajadi di Kota Kinabalu, Sabah. Tempat yang sesuai untuk menenangkan fikiran. Sudah terbayang-bayang bersantai bersama dengan keluarga tersayang di sana. Semoga hasrat di hati ini tercapai. My Air Asia Free Seats!


Website: 


You May Also Like

19 Comments

  1. Good Luck!

    wow.. aussie.. jangan lupa bawa balik Kangaroo...

    ReplyDelete
  2. insyaallah.. semoga tercapai hasrat

    ReplyDelete
  3. nak ikut gak lah.
    terpaksa mengaku saudara Ena.

    boleh tak?..boleh la

    ReplyDelete
  4. Selamat berjaya dalam contest sis.

    Macam best je pergi australia.

    Sepuluh seat pulak tu

    ReplyDelete
  5. Waaaa australiaaa...best best..good luck!

    ReplyDelete
  6. nak ikuttttt.... hehe

    ReplyDelete
  7. Wah.. ke seberang laut ena..

    ReplyDelete
  8. besttttttttt......
    huwaaaaaa naik kapal terbang pun tak pernah...... sadisnyaaaaa

    ReplyDelete
  9. Nak jugalah tempat duduk percuma

    ReplyDelete
  10. Adik ena , nampaknya kita sama satu tujuan destinasi..moga hasrat dan impian kita dapat dirialisasikan melalui kontes ini...good luck!.

    ReplyDelete
  11. Waaa best best! Good luck aina cyg!

    ReplyDelete
  12. good luck ena..syoknya kalau dapat pergi

    ReplyDelete
  13. Semoga tercapai yer!!!

    ReplyDelete
  14. Good luck semoga berjaya.. Kalau menang nak satu seat ya :

    ReplyDelete
  15. gudluck ena! sabah memang BEST.! tempat honeymoon akakkk... pergi kundasang tauuu ;))

    www.idabaharum.com

    ReplyDelete
  16. Anonymous2.9.14

    huuurm free seat idaman semua kekeke.. akak ritu nak beli tiket ke china lagi tapi geng tak ada. mak x kasi jalan sorang. agak murah jugak hihi.. sayangnya terpaksa tak beli.
    ikut tangan ni tergedik gedik nak beli da..

    ReplyDelete