Friday, August 29, 2014

MY AIRASIA FREE SEATS!



MY AIR ASIA FREE SEATS! | Jika saya mempunyai 10 Tempat Duduk Percuma AirAsia, saya akan ke Kota Kinabalu, Sabah dan saya akan membawa ahli keluarga yang tercinta bersama-sama. Ini sememangnya hasrat saya untuk membawa keluarga saya pergi melancong ke Sabah .

Saya memilih Kota Kinabalu sebagai destinasi sekeluarga kerana sudah lama kami berhasrat untuk makan angin di situ. Kami ingin melihat suasana semulajadi yang indah yang terdapat di sana dan sambil mengeratkan hubungan sesama ahli keluarga. Malangnya, niat yang baik ini belum pernah tertunai lagi. My Air Asia Free Seats!



My Air Asia Free Seats! Selain daripada itu, saya ingin membawa mereka pergi melawat antara tempat semulajadi yang menarik yang ada di Kota Kinabalu, Sabah. Selama ni, saya hanya melihat keindahan tempat pelancongan di Sabah melalui kaca tv atau melalui laman sesawang. Hanya melihat melalui itu sahaja dapat menenangkan hati yang sedang lara. Walau bagaimanapun, kalau dapat melihat dengan mata sendiri, dapat jejak kaki di sana, rasanya lebih puas dan lebih menenangkan jiwa.

Antara tempat tempat yang saya sekeluarga ingin melawat di Sabah ialah:-



1) DESA DIARY FARM



2) KINABALU PARK



3) PULAU MANUKAN




4) PORING HOT SPRING




Sumber gambar: Google


Indahnya permandangan semulajadi di Kota Kinabalu, Sabah. Tempat yang sesuai untuk menenangkan fikiran. Sudah terbayang-bayang bersantai bersama dengan keluarga tersayang di sana. Semoga hasrat di hati ini tercapai. My Air Asia Free Seats!


Website: 


Share

Other Article

MY AIRASIA FREE SEATS!
4/ 5
Oleh

19 Comments

Comments
avatar
29.8.14

Good Luck!

wow.. aussie.. jangan lupa bawa balik Kangaroo...

Reply
avatar
29.8.14

insyaallah.. semoga tercapai hasrat

Reply
avatar
29.8.14

nak ikut gak lah.
terpaksa mengaku saudara Ena.

boleh tak?..boleh la

Reply
avatar
29.8.14

Selamat berjaya dalam contest sis.

Macam best je pergi australia.

Sepuluh seat pulak tu

Reply
avatar
29.8.14

Waaaa australiaaa...best best..good luck!

Reply
avatar
29.8.14

nak ikuttttt.... hehe

Reply
avatar
29.8.14

Wah.. ke seberang laut ena..

Reply
avatar
29.8.14

besttttttttt......
huwaaaaaa naik kapal terbang pun tak pernah...... sadisnyaaaaa

Reply
avatar
29.8.14

Nak jugalah tempat duduk percuma

Reply
avatar
29.8.14

Adik ena , nampaknya kita sama satu tujuan destinasi..moga hasrat dan impian kita dapat dirialisasikan melalui kontes ini...good luck!.

Reply
avatar
29.8.14

Waaa best best! Good luck aina cyg!

Reply
avatar
30.8.14

good luck ena..syoknya kalau dapat pergi

Reply
avatar
30.8.14

Semoga tercapai yer!!!

Reply
avatar
31.8.14

Good luck semoga berjaya.. Kalau menang nak satu seat ya :

Reply
avatar
1.9.14

Eh nak juga boleh?

Reply
avatar
2.9.14

gudluck ena! sabah memang BEST.! tempat honeymoon akakkk... pergi kundasang tauuu ;))

www.idabaharum.com

Reply
avatar
2.9.14

huuurm free seat idaman semua kekeke.. akak ritu nak beli tiket ke china lagi tapi geng tak ada. mak x kasi jalan sorang. agak murah jugak hihi.. sayangnya terpaksa tak beli.
ikut tangan ni tergedik gedik nak beli da..

Reply

The owner of this blog reserves the right to edit or delete any comments submitted to this blog without notice due to:

1) Comments deemed to be spam or questionable spam

2) Comments including profanity

3) Comments containing language or concepts that could be deemed offensive

4) Comments that attack a person individually (including agency)