KETIDAKSELESAAN | AINAA ROSEBERRY

by - Friday, August 29, 2014



KETIDAKSELESAAN | AINAA ROSEBERRY | Hari ini ena tak tahulah apa kena dengan diri ena. Walaupun tersenyum ketawa berjenaka dengan anak anak buah tapi dalam hati perasaan hambar. Tidak seperti hari hari sebelum ini. Semua benda bagi ena sangat tidak menyeronokkan; seperti tengok TV ke, dengar lagu ke. Kosong. Tambahan pula, segala benda yang ena buat mesti  ada yang tak kena. 

Bukan moody tapi ketidakselesaan dengan tubuh badan sendiri.

Nak kata 'bendera Jepun', tidaklah pula tapi tak tahu pula kalau ini adalah petunjuk 'bendera Jepun' nak naik. Ishhh memang rasa betul betul tidak selesa dengan sekeliling. Lepas tu, kepala otak pula rasa bercelaru, serabut tapi apa yang ena sedang fikirkan pun ena tak tahu. Astagfirullah!

Ena tengah cuba tenangkan diri, beristighfar dan buat sesuatu yang agak selesa. Nanti ena sambung blogwalking blog you all ye. Nak pergi pelahap sambil tengok Mega Movie. Babai~

*Pernah tak you all rasa sebegini rupa?? Hurmmmm*

You May Also Like

10 Comments

  1. Org pompuan mmg camtu kot. hormon terganggu. Fikiran pon serabut. Better tdo kejap ke..

    ReplyDelete
  2. Pernah. Semalam takde angin takde ribut nangis sedu sedu masa tengah drive. Haha

    ReplyDelete
  3. semoga hatinya di berikan ketenangan oleh Allah.. Maaf nak tanya..Aina cikgu ke ?

    ReplyDelete
  4. berehat..amik udara angin yang nyaman..Insyaallah semuanya ok

    ReplyDelete
  5. pernah je kak . tambah lagi satu , tetibe je rasa nak marah semua orang . sedangkan orang tu bukan buat salah pun . tapi kita rasa semua depa buat salah dan nak mengamuk je

    ReplyDelete
  6. nak tahu pasal apa?? hormon je ena... itu sangat biasa.. ramai gadis2 dan wanita yang pernah mengalami situasi camtu... chill and relaks ya :)

    ReplyDelete
  7. hehhehe... selalu gak rasa macam tu. nak buat somthing pun ase tak best.

    ReplyDelete
  8. Akak pun rasa begitu kengkadang, macam ada yg tk kena tp kita tak tahu apa dia kan. Selamat berhujung minggu drar!

    ReplyDelete
  9. Pernah jugak rase tak sedap hati ... Semua serba x kena her ...

    ReplyDelete
  10. Anonymous2.9.14

    pernah aja.. tak ada menda jadi pun tapi diri sendiri rasa geram rasa nak marah rasa tak puas hati.
    kalo tetiba ada orang kacau memang cari nahas leee. silap silap boleh kena sembur tak tentu hala..

    ReplyDelete