Sebarang Review / Pengiklanan --> INAAINAA92@GMAIL.COM (Email)

Wednesday, August 27, 2014

24: WORDLESS WEDNESDAY | CIUMAN BERDARAH


WORDLESS WEDNESDAY | CIUMAN BERDARAH Entry di mana kita hanya meletakkan gambar atau quotation sahaja dan membiarkan ia dijadikan sebagai jalan cerita atau perkara yang ingin disampaikan oleh empunya blog. Tak perlu taip panjang lebar.





Bila tengok gambar kat atas ni, teringat kaki ku pada sebulan yang lepas, "bercumbu" sampai berdarah darah. Adeiiii. Dasyattt sungguh pasangan ni! Kah! 




Share

Other Article

24: WORDLESS WEDNESDAY | CIUMAN BERDARAH
4/ 5
Oleh

20 Comments

Tulis Comments
avatar
27.8.14

ahhahahaa gambar kartun tu... comeyyyynyeeeeee

Reply
avatar
27.8.14

adehhh..memang suka bercium kaki kite ni kat meja..kerusi

Reply
avatar
27.8.14

haha..percintaan mereka membuatkan kita pulak yang sakit T.T

Reply
avatar
27.8.14

erk.. dasyat smpi berdarah... ngeri la berdarah2 ni... hahaha

Reply
avatar
27.8.14

Aloooo kesian nya...sakit tu...

Reply
avatar
27.8.14

hihi..terkena betul2 ye..huhu...

Reply
avatar
27.8.14

adeh...
teruk benor sampai begitu jadinya.

Reply
avatar
27.8.14

Taknak la ciuman berdarah ni.... kesiannnya Ena.

Reply
avatar
27.8.14

hahahaha comel gamba tuu..

ciannya.. macam teruk sgt je ><

Reply
avatar
27.8.14

xper nnt berhati2 ya sikit jer tu kihkihkih..

Reply
avatar
27.8.14

arkhhh.. mula2 macam 18sx je tajuk entri ni, bila baca rasa nak tergelak tengok kartun tu, bila scroll ke bawah nampak gambo kaki Ainaa lak.. arghhhh.. takottt.. luka nape tu? cium dengan sapa lak kaki tu??

Reply
avatar
27.8.14

Tragis jer baca tajuk ciuman berdarah tu.. Hehehe.. Rupanya ciuman 'pandang pertama'.. Hikhik! ^_^
Rosmiza Ali Official Blog™

Reply
avatar
27.8.14

ahahaha, shumelll cartoon tuh .tapi..erkkk mmg menyakitkan! tabahkan diri ye ena . ekekeke

Reply
avatar
27.8.14

adehhhhh a tragic love story at first sight

Reply
avatar
27.8.14

kahkahkahakahkhhh gigih akak ko ni ena klik klik ingatkan sapeee laaa yg comolott HHAHHAHA

Reply
avatar
27.8.14

teruk tu..tu bukan ciuman biasa tu..hehe

Reply
avatar
27.8.14

hishh... sampai camtu sekali jadinya... kena mercun ke..?

Reply
avatar
28.8.14

ouchhhh terasa kaki cik nur plak yang sakit bile tengok gambar tue...

Reply
avatar
28.8.14

Assalamualaikum ena, perghhh akak selalu kena. hahah sakit ok..

Reply
avatar
29.8.14

ehh teruk luka tuu.. memang ciuman berdarah ni

Reply