Friday, July 18, 2014

JANGAN PUTUS DOA | MALAYSIA AIRLINES MH17


JANGAN PUTUS DOA | MALAYSIA AIRLINES MH17 | Pesawat MH370 masih belum ketemui lagi, ini pula datang lagi satu berita yang bakal menggemparkan dunia. Pesawat Malaysia Airlines MH17 telah terhempas di Ukraine dan seramai 295 pesawat yang ada dalam MH17 tu mati terkorban

Allahuakbar! Lepas satu persatu dugaan menimpa Malaysia. Serius ena rasa nak menangis sekarang, rasa sesak dan rasa tak selamat. Macam macam benda yang tak elok berlaku di Malaysia. Ya Allah, Kau berikan pertunjuk kepada kami sesungguhnya kami tahu ini semua ujian dariMu.





Ena tak nak ulas panjang lebar mengenai ini. Eloknya kita dengar dari berita di TV mengenai MH17. Dan kita sebagai rakyat Malaysia, jangan putus doa untuk Malaysia dan juga untuk pesawat MH17. Jom kita beramai ramai doakan untuk negara kita yang tercinta ini.

Semoga Allah berikan keamanan dan perlindungan kepada negara kita. Doakan yang terbaik!



Share

Other Article

JANGAN PUTUS DOA | MALAYSIA AIRLINES MH17
4/ 5
Oleh

10 Comments

Comments
avatar
18.7.14

semoga keluarga mangsa tabah :(

Reply
avatar
18.7.14

Cerita MH370 x settle lagi, muncul pula satu lagi cerita yang menyedihkan kita rakyat Malaysia.. Ya Allah... ujian apakah ini.. :(

Reply
avatar
18.7.14

byk perkara yg berlaku dlm bulan ramadhan ni, smoga ahli kelurga mangsa tabah dengan ujian Nya

Reply
avatar
18.7.14

Aina..dalam perenggan 1st tu ada silap sikit..
"Pesawat Malaysia Airlines MH17 telah terhempas di Ukraine dan seramai 295 pesawat yang ada...."

295 pesawat?? hehe...

Reply
avatar
18.7.14

takziah buat semua ahli keluarga rakyat kita yang terlibat... sedih :(

Reply
avatar
18.7.14

sedihhh sangat.. apalah perasaan ahli keluarga mangsa, :'( #prayfor MH17

Reply
avatar
18.7.14

dugaan besar untuk Malaysia tahun 2014.
teruskan berdoa agar kejadian tidak berulang.

Reply
avatar
18.7.14

bukan ena sorang je... akak, dan beberapa blogger pun sesak dada dengan peristiwa yang melanda malaysia kebelakangan ni... sama2 lah kita berdoa syg :)

Reply
avatar
20.7.14

Simpati dan takziah kepada keluarga mangsa yang terlibat. :-(

Reply
avatar
28.7.14

semoga rakyat palestine sentiasa kuat dalam menempuh dugaan.. Ya Allah..

Reply

The owner of this blog reserves the right to edit or delete any comments submitted to this blog without notice due to:

1) Comments deemed to be spam or questionable spam

2) Comments including profanity

3) Comments containing language or concepts that could be deemed offensive

4) Comments that attack a person individually (including agency)