BE/CPUV NUFFNANG | IKEA JUNE SALE CAMPAIGN

by - Sunday, July 06, 2014


CPUV NUFFNANG | IKEA JUNE SALE CAMPAIGN | Tadi tengah blogwalking di blog Ana Ahmad mengenai CPUV dia. Terus ena pergi check akaun Nuffnang ena, memandangkan dah lama tak usya tabung ena yang ini.




Buka je akaun Nuffnang, perrrgghhh terbeliak mata ena tengok duit dah berkepok kepok. Apa lagi, ena terus check bahagian CPUV pula sebab nak tengok campaigns mana yang tengah berjalan sekarang. Selalunya duit laju masuk ni sebabkan dari CPUV Campaigns yang masyukkkk. Okay, wow! WOW!!

Alhamdulillah, Ya Allah! Ena bersyukur sangat sangat sebab ada beberapa CPUV tengah berjalan sekarang. Yang paling latest adalah Ikea-June Sale Campaign. Alhamdulillah, gembira sangat sangat, rezeki dari Allah semperna bulan yang mulia ini.

Apapun, terima kasih banyak banyak Nuffnang sebab bagi berita yang menggembirakan ni. Nuffnang sentiasa tetap dihati. 


*Mohon rajin rajinlah ye klik iklan Ikea June Sale ni kalau jumpa.
Terima kasih.



You May Also Like

20 Comments

  1. tahniah...rezeki dibulan Ramadhan

    ReplyDelete
  2. Saya pun dapat yang ni tadi.. :)

    ReplyDelete
  3. Tahniah..alhamdulilah.. rezeki

    ReplyDelete
  4. Tanniahlah. Lepas ini tunggu peluang advertorial lagi masyuk.

    ReplyDelete
  5. Wow, bestnya, masyukla dapat duit raya nanti. :)

    ReplyDelete
  6. wow ..tahniah.. rezeki tu hehehe
    lps ni ena pun boleh la bagi AA duit raya gak hehe :) *ketawa sopan sangat

    ReplyDelete
  7. Anonymous6.7.14

    lepas baca sini.. aisyah pon cepat2 cek akaun nuff...eh ada jugak la,hikss..tahnia untuk kita berdua :P

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  9. Bw guna hp mmg x dapek nk klik2..tahniah ena..nuffnang bermura hati..rezeki blogging. Syukur alhamdulillah.

    ReplyDelete
  10. SEDEKAH KAT SYIRA...HEHEHE

    ReplyDelete
  11. wahhh!tahniah ye... :) YM pun dpt cpuv ikea tu..syukur...

    ReplyDelete
  12. Tahniah... hiks ~ kite pun dapat jugak ^^

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum aina...tahniah2 mama pun dpt cpuv ikea tu...:)

    ReplyDelete
  14. wah duit berkepok-kepok tu... banyak tu... jangan lupa zakat ;)

    ReplyDelete
  15. dpt jugak CPUV IKEA ni...hee

    ReplyDelete
  16. Bestnya dapat CPUV baru..congrats Ena!

    ReplyDelete
  17. syukur..tahniah ena.. nanti kalau nmpak husna klik2 ye..:)

    ReplyDelete
  18. Tahniah tahniah Tahniah ..Rezeki tu ..

    ReplyDelete
  19. Alhamdulillah dan tahniah

    ReplyDelete
  20. alhamdulillah..amboi berkepuk-kepuk..cahout lepastu blnja akk..hehe

    ReplyDelete