Sebarang Review / Pengiklanan --> INAAINAA92@GMAIL.COM (Email)

Sunday, July 06, 2014

BE/CPUV NUFFNANG | IKEA JUNE SALE CAMPAIGN


CPUV NUFFNANG | IKEA JUNE SALE CAMPAIGN | Tadi tengah blogwalking di blog Ana Ahmad mengenai CPUV dia. Terus ena pergi check akaun Nuffnang ena, memandangkan dah lama tak usya tabung ena yang ini.




Buka je akaun Nuffnang, perrrgghhh terbeliak mata ena tengok duit dah berkepok kepok. Apa lagi, ena terus check bahagian CPUV pula sebab nak tengok campaigns mana yang tengah berjalan sekarang. Selalunya duit laju masuk ni sebabkan dari CPUV Campaigns yang masyukkkk. Okay, wow! WOW!!

Alhamdulillah, Ya Allah! Ena bersyukur sangat sangat sebab ada beberapa CPUV tengah berjalan sekarang. Yang paling latest adalah Ikea-June Sale Campaign. Alhamdulillah, gembira sangat sangat, rezeki dari Allah semperna bulan yang mulia ini.

Apapun, terima kasih banyak banyak Nuffnang sebab bagi berita yang menggembirakan ni. Nuffnang sentiasa tetap dihati. 


*Mohon rajin rajinlah ye klik iklan Ikea June Sale ni kalau jumpa.
Terima kasih.



Share

Other Article

BE/CPUV NUFFNANG | IKEA JUNE SALE CAMPAIGN
4/ 5
Oleh

20 Comments

Tulis Comments
avatar
6.7.14

tahniah...rezeki dibulan Ramadhan

Reply
avatar
6.7.14

Saya pun dapat yang ni tadi.. :)

Reply
avatar
6.7.14

Tahniah..alhamdulilah.. rezeki

Reply
avatar
6.7.14

Tanniahlah. Lepas ini tunggu peluang advertorial lagi masyuk.

Reply
avatar
6.7.14

Wow, bestnya, masyukla dapat duit raya nanti. :)

Reply
avatar
6.7.14

wow ..tahniah.. rezeki tu hehehe
lps ni ena pun boleh la bagi AA duit raya gak hehe :) *ketawa sopan sangat

Reply
avatar
6.7.14

lepas baca sini.. aisyah pon cepat2 cek akaun nuff...eh ada jugak la,hikss..tahnia untuk kita berdua :P

Reply
avatar
6.7.14

alhamdulillah :)

Reply
avatar
6.7.14

Bw guna hp mmg x dapek nk klik2..tahniah ena..nuffnang bermura hati..rezeki blogging. Syukur alhamdulillah.

Reply
avatar
6.7.14

SEDEKAH KAT SYIRA...HEHEHE

Reply
avatar
7.7.14

wahhh!tahniah ye... :) YM pun dpt cpuv ikea tu..syukur...

Reply
avatar
7.7.14

Tahniah... hiks ~ kite pun dapat jugak ^^

Reply
avatar
7.7.14

assalamualaikum aina...tahniah2 mama pun dpt cpuv ikea tu...:)

Reply
avatar
7.7.14

wah duit berkepok-kepok tu... banyak tu... jangan lupa zakat ;)

Reply
avatar
8.7.14

dpt jugak CPUV IKEA ni...hee

Reply
avatar
8.7.14

Bestnya dapat CPUV baru..congrats Ena!

Reply
avatar
8.7.14

syukur..tahniah ena.. nanti kalau nmpak husna klik2 ye..:)

Reply
avatar
9.7.14

Tahniah tahniah Tahniah ..Rezeki tu ..

Reply
avatar
9.7.14

Alhamdulillah dan tahniah

Reply
avatar
10.7.14

alhamdulillah..amboi berkepuk-kepuk..cahout lepastu blnja akk..hehe

Reply