Sebarang Review / Pengiklanan --> INAAINAA92@GMAIL.COM (Email)

Wednesday, June 11, 2014

20: WORDLESS WEDNESDAY

WORDLESS WEDNESDAY | Entry di mana kita hanya meletakkan gambar atau quotation sahaja dan membiarkan ia dijadikan sebagai jalan cerita atau perkara yang ingin disampaikan oleh empunya blog. Tak perlu taip panjang lebar.



Kenal tak lelaki yang tengah tengah yang berambut panjang tu??

Cuba teka cuba teka.

Kalau nak tahu, tunggu entry ena seterusnya ye.

Share

Other Article

20: WORDLESS WEDNESDAY
4/ 5
Oleh

15 Comments

Tulis Comments
avatar
11.6.14

wahid senario kan?

Reply
avatar
11.6.14

mcm wahid senario jer ... heh heh heh

Reply
avatar
11.6.14

macam abang wahid..ke?

Reply
avatar
11.6.14

ina ni budak UPSI ek

Reply
avatar
12.6.14

ala.. xkenal la.huhuhu

Reply
avatar
12.6.14

tak berapa kenal... kalau yang duduk kat depan tu kenal la kot ... ;)

Reply
avatar
12.6.14

Rasa macam kenal.. Errrr... Tak tahu :(

Reply
avatar
12.6.14

hehee.abg wahid senario ! wahhh .. bestnyaaa..

Reply
avatar
12.6.14

Ooohh abe wahid senario kito! lamo doh tok tengok dia.

Reply
avatar
12.6.14

wahhh wahid senario kahh. aritu ada dgr dia jadi tetamu kat ikim.fm...

Reply
avatar
13.6.14

wahid senario

awek yang duduk kat tengah2 tu comel giler nak berkenalan pls hihi

Reply
avatar
14.6.14

ade ape ni siap jumpe wahid..hehe..berlakon gak ke..hehe

Reply
avatar
15.6.14

oh panjang rambut wahid tu skrg... (teruja).. hahaha

Reply
avatar
25.6.14

sejak tk tgk wahid ni kt melodi mg tk pernah tgk da la rupanya

Reply