TELEKUNG BERWARNA MURAH | QUEENS CLASSIQUE

by - Tuesday, May 13, 2014


TELEKUNG BERWARNA MURAH | QUEENS CLASSIQUE | Sudah sekian lama ena inginkan telekung yang berwarna ni. Selama ni cari, mesti mahal. Lepas tu, ada pula yang kata tak boleh pakai telekung berwarna ketika solat. Macam macam. Sebenarnya, boleh je bawa untuk solat selagi kain telekung tu bersih dari najis, menutup aurat dan tidak berbau. Itu yang lebih penting dan perlu di ambil berat. 

Alhamdulillah, akhirnya ena jumpa juga kain telekung berwarna dengan harga yang sangat sangat murah. Hanya RM 50 sepasang dan juga termasuk kos penghantaran. Dengan hanya RM50!!! RM50!! You all boleh dapat sepasang telekung yang berkualiti.


RM 50 include Postage.

Mula mula ena ingat kainnya jenis lycra yang biasa dan tidak berkualiti tetapi sangkaan ena meleset. Kain lycra yang digunakan adalah yang sangat berkualiti dan juga tebal. Oleh sebab itu, tak payah you all risaukan tentang hal jarang dan sebagainya lagi. Kainnya pun sejuk dan tidak mudah berkedut.

Dari segi labuh pula, you all boleh rujuk pada gambar ena kat atas ni. Ketinggian ena lebih kurang 160cm dan ke atas, itulah labuh telekung ni.  Memang tiada masalah dari segi faktor labuh. Sesuai dengan semua ketinggian.


QUEENS CLASSIQUE

QUEENS CLASSIQUE

Ada pelbagai warna. You all boleh pilih warna mana yang berkenan di hati. Tambahan pula, you all juga boleh jadikan telekung ini sebagai hantaran untuk perkahwinan juga. Dengan harganya yang sangat MURAH, you all boleh berjimat dan duit selebihnya boleh beli kelengkapan perkahwinan yang lain.

Bukan setakat telekung sahaja yang dijual, malah kain ela, tudung dan juga baju kurung turut ada di Queens Classique. You all dialu alukan untuk cuci mata di sini dan kalau berkenan, apa lagi, belilah sebelum terlambat. Hehehe.

Apapun, kalau inginkan telekung ini, you all boleh bertanya dengan lebih lanjut di :-




You May Also Like

18 Comments

  1. Allah ~ comellnyee pink <3 falling in love :D

    ReplyDelete
  2. Wah. Bestnye.. Murah. Nak beli jugak nih. Hehe.

    ReplyDelete
  3. Ya Allah.. Cantiknye lahai~ Untuk 13+ ade ke? =)

    ReplyDelete
  4. pasti warna warni sekitar terawih nanti..

    ReplyDelete
  5. cantiklah telekung ni..murah pula tu..selalu tgk kt luar semua mahal2..

    ReplyDelete
  6. Cantik-cantik warnanya kak ena..

    ReplyDelete
  7. HYE..Maaf ganggu,anda ditag :) jom kenal2
    http://syiralokman.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award-blogger-hana-jalil.html

    ReplyDelete
  8. akak adeeeeee... kaler pink kemainn akuu HAHHAHHA

    ReplyDelete
  9. dah banyak telekung..tapi biru itu mnmbat hatiku..huhu

    ReplyDelete
  10. Banyaknya choices...
    Tp Tuan Tanah tetap pilih pink ye... :)

    ReplyDelete
  11. cantik2 telekung dia..leh usha2 ni.. ;)

    ReplyDelete
  12. sekarang ni telekung dah berwarna warni.. cantik pulak tengok..

    ReplyDelete
  13. cantiknya ena pakai,,ngm ngn ena yg putih..hihi sha beli telekung lycra d kl bru ni rm25 ja..wana pink juga..tp lembut skit :D

    ReplyDelete
  14. cantikk.. mesti kain jenis sejuk kan?

    ReplyDelete
  15. nak cari untuk adik lah.. hehe ~ ^_^

    ReplyDelete
  16. cantik dan menarik serta banyak pilihan warna.

    ReplyDelete