Tuesday, May 13, 2014

TELEKUNG BERWARNA MURAH | QUEENS CLASSIQUE


TELEKUNG BERWARNA MURAH | QUEENS CLASSIQUE | Sudah sekian lama ena inginkan telekung yang berwarna ni. Selama ni cari, mesti mahal. Lepas tu, ada pula yang kata tak boleh pakai telekung berwarna ketika solat. Macam macam. Sebenarnya, boleh je bawa untuk solat selagi kain telekung tu bersih dari najis, menutup aurat dan tidak berbau. Itu yang lebih penting dan perlu di ambil berat. 

Alhamdulillah, akhirnya ena jumpa juga kain telekung berwarna dengan harga yang sangat sangat murah. Hanya RM 50 sepasang dan juga termasuk kos penghantaran. Dengan hanya RM50!!! RM50!! You all boleh dapat sepasang telekung yang berkualiti.


RM 50 include Postage.

Mula mula ena ingat kainnya jenis lycra yang biasa dan tidak berkualiti tetapi sangkaan ena meleset. Kain lycra yang digunakan adalah yang sangat berkualiti dan juga tebal. Oleh sebab itu, tak payah you all risaukan tentang hal jarang dan sebagainya lagi. Kainnya pun sejuk dan tidak mudah berkedut.

Dari segi labuh pula, you all boleh rujuk pada gambar ena kat atas ni. Ketinggian ena lebih kurang 160cm dan ke atas, itulah labuh telekung ni.  Memang tiada masalah dari segi faktor labuh. Sesuai dengan semua ketinggian.


QUEENS CLASSIQUE

QUEENS CLASSIQUE

Ada pelbagai warna. You all boleh pilih warna mana yang berkenan di hati. Tambahan pula, you all juga boleh jadikan telekung ini sebagai hantaran untuk perkahwinan juga. Dengan harganya yang sangat MURAH, you all boleh berjimat dan duit selebihnya boleh beli kelengkapan perkahwinan yang lain.

Bukan setakat telekung sahaja yang dijual, malah kain ela, tudung dan juga baju kurung turut ada di Queens Classique. You all dialu alukan untuk cuci mata di sini dan kalau berkenan, apa lagi, belilah sebelum terlambat. Hehehe.

Apapun, kalau inginkan telekung ini, you all boleh bertanya dengan lebih lanjut di :-




Share

Other Article

TELEKUNG BERWARNA MURAH | QUEENS CLASSIQUE
4/ 5
Oleh

18 Comments

Comments
avatar
13.5.14

Allah ~ comellnyee pink <3 falling in love :D

Reply
avatar
13.5.14

Wah. Bestnye.. Murah. Nak beli jugak nih. Hehe.

Reply
avatar
13.5.14

Ya Allah.. Cantiknye lahai~ Untuk 13+ ade ke? =)

Reply
avatar
13.5.14

pasti warna warni sekitar terawih nanti..

Reply
avatar
14.5.14

cantiklah telekung ni..murah pula tu..selalu tgk kt luar semua mahal2..

Reply
avatar
14.5.14

Cantik-cantik warnanya kak ena..

Reply
avatar
14.5.14

HYE..Maaf ganggu,anda ditag :) jom kenal2
http://syiralokman.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award-blogger-hana-jalil.html

Reply
avatar
14.5.14

akak adeeeeee... kaler pink kemainn akuu HAHHAHHA

Reply
avatar
15.5.14

dah banyak telekung..tapi biru itu mnmbat hatiku..huhu

Reply
avatar
15.5.14

Banyaknya choices...
Tp Tuan Tanah tetap pilih pink ye... :)

Reply
avatar
15.5.14

cantik2 telekung dia..leh usha2 ni.. ;)

Reply
avatar
KiD
16.5.14

sekarang ni telekung dah berwarna warni.. cantik pulak tengok..

Reply
avatar
24.5.14

cantiknya ena pakai,,ngm ngn ena yg putih..hihi sha beli telekung lycra d kl bru ni rm25 ja..wana pink juga..tp lembut skit :D

Reply
avatar
12.6.14

cantikk.. mesti kain jenis sejuk kan?

Reply
avatar
12.6.14

lia mg nk beli .. mmmm~

Reply
avatar
16.6.14

nak cari untuk adik lah.. hehe ~ ^_^

Reply
avatar
25.12.14

cantik dan menarik serta banyak pilihan warna.

Reply

The owner of this blog reserves the right to edit or delete any comments submitted to this blog without notice due to:

1) Comments deemed to be spam or questionable spam

2) Comments including profanity

3) Comments containing language or concepts that could be deemed offensive

4) Comments that attack a person individually (including agency)